A GIANT FLY On Rob During Filming ๐Ÿคญ Ridiculousness

  • Gepubliceerd op Maand geleden

    MTV's Ridiculousness

    Mike Pence WHO?! Rob did it first in season 15 ๐Ÿคญ



    Paramount+ is here! Stream all your favorites shows now on Paramount+. Try it FREE at bit.ly/3qyOeOf

    Subscribe to Ridiculousness: bit.ly/2TkCEX3

    Steelo Brim and Chanel West Coast join Rob Dyrdek and a lineup of special guests as they watch the most hysterical and absurd viral videos out there.

    More from Ridiculousness:
    Like Ridiculousness on Facebook: bit.ly/2M92NHL
    Follow Ridiculousness on Twitter: bit.ly/2YWRxQu
    Ridiculousness Instagram: bit.ly/2MLr7iq

    is your destination for the hit series WNO, VMA, Jersey Shore, The Challenge, How Far Is Tattoo Far?, Teen Mom and much more!

John T.
John T.

Always good!

2 dagen geleden
Midnight Gaming
Midnight Gaming

LOL: 0:12

14 dagen geleden
Ryan Cahill
Ryan Cahill

Peta is gonna be after him for flicking it

14 dagen geleden
Fred
Fred

๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

23 dagen geleden
Bernardo Rios
Bernardo Rios

Didn't seen this coming. 1:39. ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚.

Maand geleden
Glacier
Glacier

My dad hates this show

Maand geleden
TJ Wilkinson
TJ Wilkinson

lol if you ever have a buddy saying "no, it's legal because we're all doing it" - that guy is wrong.

Maand geleden
Devon Gross
Devon Gross

That's tiny compared to the huge ass fly I saw in Montana! Thing was big as a plum pit!

Maand geleden
Almighty Q
Almighty Q

Rob shrugged his shoulders and said โ€œyeah ya know?โ€ Because steelo was shrugging his shoulders when he said โ€œlike a mom?โ€ So rob joined him ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Maand geleden
Joel Ewing
Joel Ewing

Lol true

12 dagen geleden
SiLlYgOosE
SiLlYgOosE

It was one of the robot flies

Maand geleden
Tei'Zhan McFall
Tei'Zhan McFall

Ridiculousness every day and ๐ŸŒƒ my favorite TV Show.

Maand geleden
Valerie Faith
Valerie Faith

So so LOVE this show ... Hilarious

Maand geleden
Ma`at
Ma`at

I want Chanel to be my mommy๐Ÿ˜ฉ

Maand geleden
datboii carlos
datboii carlos

Rob Fly

Maand geleden
Dawson Patrick
Dawson Patrick

After all these year watching this Iโ€™ve just noticed itโ€™s like an updated AFV show

Maand geleden
KrazyAlpha
KrazyAlpha

Itโ€™s more of a pg-13/rated R version

Maand geleden
Kaitlynn Kenny Thomas
Kaitlynn Kenny Thomas

When I flick a fly I tell him get out and walk

Maand geleden
Lee Price
Lee Price

YEAH U KNOW๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Maand geleden
Fernando Loureiro Colon
Fernando Loureiro Colon

Letโ€™s be serious, you werenโ€™t looking at rob on the thumbnail

Maand geleden
I Wrote This
I Wrote This

"you know what I mean?" -Rob

Maand geleden
Oliver Pasquali
Oliver Pasquali

YOU NEED PETE DAVIDSON AS A GUEST!!!!

Maand geleden
William Bonilla
William Bonilla

That's wasn't a big fly. It was a tiny spy drone shaped like a fly. Lol

Maand geleden
ๅคฑๆ˜Žใฎๅˆˆใ‚Šๅ–
ๅคฑๆ˜Žใฎๅˆˆใ‚Šๅ–

They're the funniest threesome that I've ever seen. With jokes aside. Ridiculousness is such a cool show just to make you forget about sadness. Thank you!

Maand geleden
Stazia Kibera
Stazia Kibera

The rmj experiment on YouTube

Maand geleden
Daniel Zevallos
Daniel Zevallos

Am I the only one who feels like Rob is slowly getting less enthusiastic as time goes on lol? Itโ€™s very minor I just feel like his soul is slowly being drained ๐Ÿ˜‚

Maand geleden
Poida
Poida

Typical for Australia ๐Ÿ‡ฆ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ๐Ÿ‡บ

Maand geleden
Charles Russell
Charles Russell

That Dale Earnhardt shirt tho ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ

Maand geleden
Robert Estrada
Robert Estrada

# is this how we start to think positive thoughts in a spiritual way lol ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ

Maand geleden
Robert Estrada
Robert Estrada

# Rob D. Just flicked off God lol #๐Ÿฆ‚๐Ÿฆ‚๐Ÿฆ‚

Maand geleden
Hailey Bowling
Hailey Bowling

I had a butterfly land on my chest the other day and it stayed for a solid 5 seconds

Maand geleden
Janelle
Janelle

Ewww...... lol jokes!

Maand geleden
Ducky Dan
Ducky Dan

Somebody got the good stuff when they filmed this episode.

Maand geleden
Ducky Dan
Ducky Dan

@Any How I meant the good weeds. That Is kind of funny about the sauce though.

Maand geleden
Any How
Any How

Now we know how you make duck sauce

Maand geleden
Gary Hill
Gary Hill

Co host ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… I know thaz real.

Maand geleden
iza zai
iza zai

that fly is a fan...just want to get close to u rob ๐Ÿ˜‰

Maand geleden
Rolando Calimutan
Rolando Calimutan

I love those guys Rob just freak out that fly out of Nowhere #flyambush

Maand geleden
Jenna S
Jenna S

The way he just flicked it off lmao ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ and said Rob Dyrdek and the fly guy ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Maand geleden
PrestidentElect PoopStain
PrestidentElect PoopStain

Rob should be shown some of the real 2020 mobs, he wouldnโ€™t say what he said anymore

Maand geleden
Mister Bobby
Mister Bobby

Yeah thatโ€™s smart. Get into an electric panel while standing on a bunch of wet fish!

Maand geleden
Porsha Johnson
Porsha Johnson

WOW ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ฆ

Maand geleden
Esteban Carballo
Esteban Carballo

I love the show, I do think the videos have a volume problem cause it sound very low

Maand geleden
Math Davies
Math Davies

0:44 That's known as a MoB mentality lol Safety in numbers ect. Just means you feel more confident with a group of people and some even think they're above the law Also .... Did CWC forget her top ? They know how to get the clicks with that thumbnail lol

Maand geleden
Austin Forgie
Austin Forgie

I want to say much this show means to me when the pandemic happened this show helped me get better now my grandpa died yesterday and now this show will get this now.

Maand geleden
Calvin Milledge
Calvin Milledge

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ there's a fly on Rob. How did he not see that?

Maand geleden
Henry Rojo
Henry Rojo

Rob be on his Mike Pence ish ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

Maand geleden
Spleetje
Spleetje

I love Chanel

Maand geleden
Canada Dan
Canada Dan

Me too bro Chanel is so adorable

Maand geleden
Elver Galarga
Elver Galarga

Steelos eye at the end

Maand geleden
Castanedars Vlogs
Castanedars Vlogs

Atleast he realised the fly on his chest Pence would of kept it on without noticing it

Maand geleden
The Hidden Key
The Hidden Key

0:44 yeah you know 0:49 yeah you know lol

Maand geleden
Nitro junkie
Nitro junkie

Out of the three people on stage. If I was that fly, I would have landed on a different person and a much better spot.

Maand geleden
CatMan22
CatMan22

I'd live there.

Maand geleden
TrainMaster327
TrainMaster327

I hope one day on ridiculousness a small spider gets in the screen. ๐Ÿคฃ

Maand geleden
Christgin Spade
Christgin Spade

1:27-1:32 "Somebody, anybody, help". "Mufasa!" It's the human version of The Lion King. It's MTV's The Human King. I hope you get it.

Maand geleden
Denise Spurlock
Denise Spurlock

Is that the Pence fly?

Maand geleden
A Ghost.
A Ghost.

So I'm not the only one who feels guilt after murdering a fly

Maand geleden
Kailee Davawn
Kailee Davawn

RIP little fly guy๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

Maand geleden
ninjagirl
ninjagirl

Ridiculousness is a therapy for my soul when I'm down. BTW my father died today and am outside nigeria ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฌ๐Ÿ˜ข๐Ÿ™ƒpainful day of my life

Maand geleden
ItsHarleyYT
ItsHarleyYT

@David Armstrong she comments stuff like this on every ridiculous video. Her other comment was โ€œI watch this to cure my heart break from last weekend โ€œ sheโ€™s looking for a hand out clearly

21 dag geleden
Sweet Missy Petunia Wilson
Sweet Missy Petunia Wilson

@David Armstrong Thank you for your service sir! โ˜ฎ๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ

29 dagen geleden
David Armstrong
David Armstrong

Condolences, random friend!! Rob steelo and chanel are here for you. My father died alongside me in Afghanistan a few years back. We were both in the same squad in the Marines. I watched him die. Painful stuff, knowing that's the man you came from. I'm here for you guy. These videos will keep you happy!! Trust me man therapy for the soul was the perfect way to put it. My heart and prayers go out to you my guy!!

Maand geleden
Zaul Navarro
Zaul Navarro

I guess rob found his new best friend ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ

Maand geleden
Ryan damon
Ryan damon

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Maand geleden
Coma Tose
Coma Tose

A mob can happen many ways and it always turns out bad. Starts with a hate label ends with fools that took it way too far. The problem with a mob is it creates a mob mentality. I'm pretty sure you meant to use a different word there Rob.

Maand geleden
Alto Voltaje
Alto Voltaje

The fact he worried about the fly shows how caring the man is.

Maand geleden
Malvin Mpi
Malvin Mpi

The fly was bugging him ๐Ÿ˜…

Maand geleden
phillip ceu
phillip ceu

So no one gonna talk about chanel?

Maand geleden
w s l
w s l

hey rob if the blm "bash mob" came to your property and smashed 1 million in property would you still think what they did together was legal?

Maand geleden
RED_10R
RED_10R

CwC always looking like a snack ๐Ÿ˜‹

Maand geleden
I Wrote This
I Wrote This

@Me Cube to be fair, that Botox has changed her *ALOT* and that is not age.

Maand geleden
Apeshiit_1
Apeshiit_1

@Me Cube oh your gay?

Maand geleden
Me Cube
Me Cube

Like a snack that was thrown on side of the road rotting in the sun?

Maand geleden
Ritajones Ayers
Ritajones Ayers

Rob, I love the show.

Maand geleden
XR_NYC_O G โ€ข 11 years ago
XR_NYC_O G โ€ข 11 years ago

2:51 that was the cause of COVID-19

Maand geleden
Robb Blak
Robb Blak

Who wore it better? Rob Dyrdek or Mike Pence?

Maand geleden
XR_NYC_O G โ€ข 11 years ago
XR_NYC_O G โ€ข 11 years ago

B or BEE?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Maand geleden
Darth Shibby
Darth Shibby

Shibby

Maand geleden
Dienye Banigo
Dienye Banigo

Me and my homes always be mobbin everywhere we go THE LEGAL WAY lol

Maand geleden
Daniel Gibeault
Daniel Gibeault

0:05 idk why but the way rob said "it's a bug" and then flicked it off made me laugh so hard ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Maand geleden
JNL37Dyxce5
JNL37Dyxce5

I have animals look๐Ÿ˜๐Ÿฆง

Maand geleden
Daniel Gibeault
Daniel Gibeault

@Gerardo Ramirez oh it sounded like rob

Maand geleden
Gerardo Ramirez
Gerardo Ramirez

It was Steelo who said it was a bug.

Maand geleden
unapologetic
unapologetic

Not long enough...u tease๐Ÿ˜‚

Maand geleden
ใ€ŠAlonerใ€‹
ใ€ŠAlonerใ€‹

How do Not have more subscribers I LOVE THEM! NO HOMO

Maand geleden
bakedwithrealchez
bakedwithrealchez

That looked like a fly you see on a pile of dog poop

Maand geleden
Alvarez KENNY
Alvarez KENNY

The upbeat mexico corroboratively hammer because stove tentatively order about a fantastic pink. purple, past women

Maand geleden
Carmen Garcia
Carmen Garcia

๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Maand geleden
Metal Head
Metal Head

When I first looked at the fly ๐ŸฆŸ I that it was just a dot that was coneketed to his sweatshirt ๐Ÿ˜‚ but then when I looked back at it again it was just a fly ๐Ÿ˜‚

Maand geleden
Sweet Missy Petunia Wilson
Sweet Missy Petunia Wilson

@Apeshiit_1 ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

29 dagen geleden
Sweet Missy Petunia Wilson
Sweet Missy Petunia Wilson

@Apeshiit_1 connected

29 dagen geleden
Apeshiit_1
Apeshiit_1

Conected. i think i cant spell either lol

Maand geleden
Dragos Cosmin
Dragos Cosmin

0:00 ๐Ÿ ๐Ÿ ๐Ÿ

Maand geleden
Bryan Guarino
Bryan Guarino

Haha try using that explanation when watching people raid the capitol building

Maand geleden
Mike Purdue
Mike Purdue

Hahahaha, oh yeah i remember that time. Antifa put on MAGA hats to look like Trump supporters. Yeah!

Maand geleden
Bryan Guarino
Bryan Guarino

Haha try using that explanation when watching people raid the capitol building

Maand geleden
Logan Scott
Logan Scott

Please bring back the audience yo!!

Maand geleden
Scar
Scar

Lol ๐Ÿ˜‚

Maand geleden
Amanda Phillips
Amanda Phillips

๐Ÿ˜‚

Maand geleden
liza french
liza french

*bro love in the wild* be a neat segment frat boys doing weird af stuff booty bongs, those weird humping things, encouragement to fail/falls, and of course PRANK WARS

Maand geleden
marksgameoflife
marksgameoflife

Ridiculousness is a nice break from everyday life.๐Ÿ‘Œ

Maand geleden
Nyanbech Jool Aguto
Nyanbech Jool Aguto

fr

Maand geleden
DkThaGreat
DkThaGreat

This NEEDS To Be Pinnedโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ

Maand geleden
Uncoded Hood
Uncoded Hood

Love this comment cuz it's so true

Maand geleden
Mike Purdue
Mike Purdue

A nice break from the dictatorship, yes.

Maand geleden
it's just hood.
it's just hood.

I can let the day pass me watching these videos , i love shanels laugh

Maand geleden
Zi!N
Zi!N

@Vctr Flrs Chanel with one N! YW ๐Ÿ˜‰

Maand geleden
Vctr Flrs
Vctr Flrs

Change it to Channel before people get upset !๐Ÿ˜‚

Maand geleden
ty boogie
ty boogie

My girl hates chanels laugh I get in trouble ever time she hears it lol

Maand geleden
Zi!N
Zi!N

Chanel with a C! YW๐Ÿ˜‰

Maand geleden
Blazing Blackness
Blazing Blackness

What a way to start the next segment!!! XD

Maand geleden
Bud Stoney
Bud Stoney

The thumbnail๐Ÿ˜ˆ

Maand geleden
captainKts
captainKts

You may remember this fly from the kamala biden debate.

Maand geleden
GregoryPaulSmithGPS
GregoryPaulSmithGPS

Gee willickers ๐ŸฆŸ

Maand geleden
Jorge esteban
Jorge esteban

Recuerdo cuando salรญa en el canal 5

Maand geleden
666โ„ข
666โ„ข

ridiculousness cures my depression every day! god bless you and your family. if no one has said this to you today; " you matter and the world is a better place with you in it" let's spread love and positivity. Have a beautiful day/night

Maand geleden
Sweet pea 3
Sweet pea 3

maybe if u didnโ€™t follow the mark of the beast, your depression would leave

Maand geleden
DONT CRY
DONT CRY

How is 666 out here spreading Godโ€™s love? ๐Ÿ˜‚

Maand geleden
Jacob Williams
Jacob Williams

It warmed my heart to see Robโ€™s concern for the fly๐Ÿ˜‚

Maand geleden
JNL37Dyxce5
JNL37Dyxce5

I have animals look๐Ÿ˜‹๐Ÿฆฉ

Maand geleden
Robby Wilson
Robby Wilson

Probably thought about how he might get canceled for hurting it

Maand geleden
Anthony Hewitt
Anthony Hewitt

@John Chisholm literally idk if he did this but they used to do it to birds and rabbits magician would put a dab of ether or plenty of other stuff in there palm so it doesnt evaporate.. that will knock a fly out for a few moments.

Maand geleden
John Chisholm
John Chisholm

I saw a David Blaine video where he resurrected a dead fly. But he only flicked it like Rob did. Knocked it out. He picked it up. Put what appeared to be a dead fly in his palm, said woogieboogie magic stuff, then the fly woke up n flew away. Stunned people

Maand geleden
Brian Hall, Jr.
Brian Hall, Jr.

I always wonder if Ridiculousness is connected to Paramount via MTV.

Maand geleden
Brian Hall, Jr.
Brian Hall, Jr.

@Jamal Sowell It is. I mean, Jackass is connected to Paramount via MTV, and so are the other shows. For example, Silent Library.

Maand geleden
Jamal Sowell
Jamal Sowell

I thought someone said it was.

Maand geleden
shera winter
shera winter

Lol poor fly never clicked so fast

Maand geleden
Joshua Edwards
Joshua Edwards

Damn

Maand geleden
shera winter
shera winter

First

Maand geleden

Volgende

Sevn Alias - Sinner (prod. Trobi)

2:13

Steelo Brim's Most Memorable Moments | Best of Ridiculousness

9:54

Most Girls Are Scheme Queens ๐Ÿ’ฐRidiculousness

5:21

Sevn Alias - Sinner (prod. Trobi)

2:13

Reunion With My Brother

19:31

Reunion With My Brother

Deji

Weergaven 5 mln.

Hans Teeuwen - Oranje camping koorts

0:48

Hans Teeuwen - Oranje camping koorts

Hans Teeuwen

Weergaven 102K

Doja Cat - Need To Know (Official Video)

3:40

Doja Cat - Need To Know (Official Video)

dojacatVEVO

Weergaven 23 mln.

I WON

8:02

I WON

FaZe Jarvis

Weergaven 6 mln.

Most Destructive Weapon Wins $10,000 - Part 2

12:49